|
کد خبر: ۱۷۲۷۲۸

فیلم| شوخی سریال نیوکمپ با رئیسی؛ شما ناهار خوردین؟

فیلم| شوخی سریال نیوکمپ با رئیسی؛ شما ناهار خوردین؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از شوخی سریال نیوکمپ با عبارت «شما ناهار خوردین؟» سیدابراهیم رئیسی به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای طنز در اینستاگرام تبدیل شد.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، سریال کمدی نیوکمپ با بازی اکبر عبدی به ماجرای ناهار رئیس جمهور کنایه می زند.

فیلم شوخی سریال نیوکمپ با رئیسی؛ شما ناهار خوردین؟ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم تیکه سریال نیوکمپ به رئیسی

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
ناشناس
-
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
باید خون گریست ن جک ساخت
پاسخ
احسان
-
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
رییسی خیلی گاف داده هم از جمع و تفریق اعشار هم از توییت نوشتن?
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
با شش کلاسه شوخی نکنید
امسال میره هفتم میخونه آدم میشه
پاسخ
حسین علیدادی
-
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
طبق رسمی که جناب آقای رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران بنا نهادن لطفاً لطفاً تمامی حقوقی ها و حقیقی ها بدون استثناء فقیر و غنی لطفاً لطف کنند مهمان خود را بدون نهار ویا شام در درب خارج نکنند کارش که تمام شد غذایش را هم بدهید و بعد راهیش کنید خیلی ممنون
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
سرورت، جو بایدن چی؟ باد معده، من کجایم وسط سخنرانی، تلو تلو خوردن، ناتوانی در کت پوشیدن، ناتوانی از پله بالا رفتن و... اینا گاف نیست؟؟
پاسخ
پوریا
-
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
چکار به باد معده طرف داری وقتی نرخ بیکاری تو امریکا به کمترین میزان تاریخ خودش رسیده...
جمعش کنید خداوکیلی، رئیسی دفاع کردن داره؟
پاسخ
مهوی
-
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
واقعیت کار در دولت یعنی همین ساعت ها رو صرف صبحانه و ناهار و عصرانه کردن خدایی نکرده ضعف نکنن
ساعت ها رو صرف چرت زدن و خوابیدن کردن خدایی نکرده خوابشون کم نشه
چون به بنده خداها خیلی فشار میاد کلی هم پاداش و پورسانت و اضافه کاری و از همه مهم تر سختی کار بگیرن
اونوقت کارگر بیچاره مثل تراکتور باید کار کنه، آخر سر هم کلی از حق اضافه کاری شو بالا بکشن و و و ...
پاسخ
حمید
-
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
میخوام بگم حداقل همون بایدن اومد رو تراشه هایی که قبلا از تایوان وارد میکردن سرمایه گذاری کرد اینجا چی طرف تو این چند سال چه کمکی به مردم در زمینه رفاهی و تکنولوژی های پیشرفته در سطح جهان کرد؟
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟